lördag 30 januari 2010

Ett år

Så har det redan förflutit ett år sedan jag började med att vara en blogspot-er, måste bara firas på något sätt.
Lite smarrigt godis till fikastunden blev lösningen.
Fixade till en sockerkaka med blåbärssmak, vispade grädde till att ha på. Hallonhjärtat formades av en sparad dessert jag hade i frysen, över det hela riven choklad.
Drycken blev en godissmakande och utmärkt espressokaffedryck.
Caffé Latte från min Bialetti - Moka Express:)
Var en sväng till skogen, men inga vägar som är plogade till de ställen jag har intresse av.
Var tänkt att morgondagen skulle ha ägnats åt en jakttur efter plogad väg. Men det blir inget, då jag inte kommer fram till marken på ett lätt sätt, bättre att stanna hemma och inte krångla till det:)

5 kommentarer:

  1. Nämen Grattis till ett helt år L-Å!
    ..Och tack för en synnerligen trevligt bekantskap här i bloggvärlden:)

    SvaraRadera
  2. Oj va tiden ger sig av med hiskelig fart - ett år:)
    Tackar själv för alla råd…
    Mat av de fantastiska utsöktaste receptföreteelser, vilka jag åtnjutit i delikat matlagning som idéer:)
    ”Allting blir, ingenting är.”
    Platon

    SvaraRadera
  3. Bara vänta du .. i år har jag mycket på gång i trädgården!!

    Då jädrar ska du se på platon! ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis Grattis! :-) /rm

    SvaraRadera
  5. Väntar och ser vad där i mullen döljer sig:)

    Tackar – ett heeelt år:)

    SvaraRadera